Мъж обвинява обезболяващи за своята хомосексуалност

Не сме сигурни изобщо как се променя сексуалността на един човек, но с толкова много теории, всеки от Вас може да прецени и да избере една подходяща. Скот Пюрди е открил своята, макар и да звучи малко странно, човекът вече се притеснява да взима повече обезболяващи. 23-годишният мъж подозира именно хапчетата. След като започнал да ги приема преди 6 месеца, изгубил привличането към приятелката си, а след това го заменил с привличане към мъже.

Изведнъж либидото, както и някои други части от тялото, закопнели за мъжка ласка. Макар и в лекарското предписание да присъстват странични ефекти като промяна на настроението, понижено либидо и промяна на хранителните навици. Никъде обаче не е написан страничен ефект „промяна на сексуалните навици“. Имайки предвид, че лекарството е обезболяващо, най-вероятно е успяло да притъпи и някои други по-резки болки някъде там, където кръстът започва да губи доброто си име. Сега започваме да се притесняваме, това означава ли, че всички лекарства имат този ефект? Най-добре да продължим на алкохолните обезболяващи, все пак имат доказани ефекти и либидо далеч по-високо, а и освен това продължава да е ориентирано към жените!

Източник: men.bg

Be the first to comment on "Мъж обвинява обезболяващи за своята хомосексуалност"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*